news@Khalilah Asma

i'm just writing what i like...share what i know...hope just not hurt any heart...

Thursday, July 22, 2010

Maafkan aku..ibu…

Ibu..
Andai aku melukai mu..
Maafkan aku…
Andai aku terkasar denganMu..
Maafkan aku..
Ibu..
Andai aku degil..
Maafkan aku…
Ibu..
Aku pernah salah faham terhadapMu…
Ibu..
Maafkan aku…
Ibu..
Aku pernah mengingkari kata-kataMu..
Maafkan aku..
Ibu..
Aku pernah berkasar denganMu..
Aku pernah gagal …
Ibu…
Maafkan aku…
Ibu…
Aku teramat manyayangiMu..
Ibu..
Aku merinduiMu..
Ibu…
Aku ingin melihat engkau bahagia…
Sebelum ibu memejamkan mata…
Cita-cita aku membahagiakan Mu..
Disamping menjadi hamba Allah yang baik..
Ibu…
Aku terlalu mengkagumi mu dalam diam….
Ibu..
Engkau seorang yang sabar….
Ibu….
Maafkan aku..
MenyusahkanMu..
MembebaniMu…
Ibu…
Restui Aku…
Moga hidupku diberkati..
Ibu…
Ibu…
Moga engkau bersama orang-orang
Yang masuk ke syurga…
Ibu..
Aku teramat menyayagiMu….
Terima kasih Ibu…

No comments: